samedi 23 février 2019

Ma petite ménagerie







Je les adore 😍😍

30 commentaires:

  1. These are the MOST AMZING little toys!!!! You are a Master carver Catherine, as well as Master Painter. Both their construction and their painted finishes are Sooooo incredibly Detailed that I'm in awe; they are truly a collection of Tiny Treasures! ♥️

    elizabeth

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. I admit I am very happy with the
      old effect of these puppets The more I carve the more I progress Thank's Elisabeth

      Supprimer
  2. Que maravilla de muñecos,es increíble lo bonitos y perfectos que son,un acabado magistral!
    Besos.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Pilar j'ai adoré créer ces petites marionnettes .je suis très contente qu'elles plaisent 🌹

      Supprimer
  3. Impressionnant ! Ça fait vraiment un très bel ensemble dans le petit chariot.

    RépondreSupprimer
  4. Merci Joc .Elles sont trop mimis j'adore mixer le travail du bois et la sculpture j'arrive à faire ce que je veux maintenant avec cette technique

    RépondreSupprimer
  5. Tu as encore drôlement bien travaillé. Ils sont tous adorables, mais j'ai un faible pour la grenouille et la girafe.
    Geneviève

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Et là c'est les vacances alors je vais encore plus en profiter 😉 Chacun a son petit faible pour un animal Fais tu partie des nostalgiques de Sophie 😂 quand a la grenouille on ne renie pas ses origines Française 🐍 Merci

      Supprimer
  6. I just love all your little toys! The mix of modelled body's and timber limbs is just so clever, but what really makes them so fabulous is your fabulous painting. Thanks for sharing your amazing work here and on Instagram. I will never tire of seeing your pieces.
    Anna

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank's a lot Anna for your compliment 🌹 it make me pleasure .I post always here because some people don't have instagram 😉

      Supprimer
  7. They are just gorgeous, Catherine! Simple in construction, but with so many painted details and character in their faces. I love the old-world look.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank's Megan 🌹 .Yes it's quite simple .I love to mix curve en wood work end of course an old aspect

      Supprimer
  8. Awesome and very beautiful toys. Thank you for sharing the way you make them.
    Hugs, Drora

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hello Drora always with pleasure to share how to do .I have not enought time to explain now .But I think it's ok with the picture

      Supprimer
  9. Ils sont tous adorables et le chariot est fantastique.

    RépondreSupprimer
  10. Hi Catherine! Your mini menagerie is just adorable! I can't believe you made those "animals" and the wood does not split. Wonderful work. It is such a pleasure to see what you make!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci 🌹🌷! I like to test different technique end I am happy with the result

      Supprimer
  11. Bonjour Catherine,
    Ils sont absolument magnifiques!
    A bientôt,
    Giac

    RépondreSupprimer
  12. Sophie-la-girafe...que de nostalgie... et les autres, plus mignons les uns que les autres,
    La sculpture du bois, la peinture des mini-éléments... tu as la technique maintenant bien en mains, c'est cool!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Nono .T'as vu je me la "donne" maintenant 😂😂 .Mais là j'ai un coup de coeur je sais pas pourquoi 🤔

      Supprimer
  13. Je ne les découvre qu'à l'instant. Mais alors, quelle belle surprise ! ! !

    RépondreSupprimer

Vos commentaires me font plaisir .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...